Ir a página Anterior  1, 2  

td align="left" valign="middle" width="100%">
Publicar nuevo tema   Responder al temaPágina 2 de 2
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
eloli
Metal Legend

MensajePublicado: Dom Abr 01, 2012 6:18 pm    Asunto: Responder citando

Eduardo escribió:
Es joda parece Shocked

Bueno, en USA el 1º de abril es equivalente del 28 de diciembre acá.
Lo más probable es que sea una joda.
Metal Legend

MensajePublicado: Lun Abr 02, 2012 12:46 pm    Asunto: Responder citando

Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives escribió:
Happy April Fools / 2012-04-02 00:09

No, the FBI did not seize our domain. No, no one was indicted with racketeering, money laundering and other nefarious activities. This was all, of course, an April Fools prank. Nothing illegal has ever been going on here, obviously.

I admit, the prank was a lot more successful than I expected, based on various reactions I have seen all over the Internet. I had written the date in the browser's title and allowed the clicking of the image to make it disappear and lead to the site normally, yet apparently many people failed to notice any of that... Sorry if we caused any heart attacks Wink but this goes to show that people tend to be very reactionary instead of stopping for a second and using a bit of critical thinking.

Sorry again for that wee bit of trolling. But hey, that's what April the 1st is for! Until next year. \m/

-Morrigan

Laughing

MensajePublicado: Lun Abr 02, 2012 2:10 pm    Asunto: Responder citando

April Fool's Day, eso fue

Cita:

Link
Happy April Fools / 2012-04-02 00:09
No, the FBI did not seize our domain. No, no one was indicted with racketeering, money laundering and other nefarious activities. This was all, of course, an April Fools prank. Nothing illegal has ever been going on here, obviously.

I admit, the prank was a lot more successful than I expected, based on various reactions I have seen all over the Internet. I had written the date in the browser's title and allowed the clicking of the image to make it disappear and lead to the site normally, yet apparently many people failed to notice any of that... Sorry if we caused any heart attacks Wink but this goes to show that people tend to be very reactionary instead of stopping for a second and using a bit of critical thinking.

Sorry again for that wee bit of trolling. But hey, that's what April the 1st is for! Until next year. \m/

MensajePublicado: Mar Abr 03, 2012 2:39 pm    Asunto: Responder citando

Me gustó más la vez que aceptaron que Korn era una banda con suficiente metal como para estar en su base de datos. Increible la reacción de los metaleros cuando aparecieron reviews poniéndole 90/100 al primer disco de Korn.

MensajePublicado: Mie Abr 04, 2012 10:11 pm    Asunto: Responder citando

Estuvo buena la jodita, me acuerdo que fui a buscar algo y me aparecio el cartel de FBI, y recontra puteaba en frente a la PC. Y en el momento no se me dio por probar lo d clickear la imagen. Recien despues que vi un post de Metal-Archives en facebook y leyendo los comentarios de la gente cai en la cuenta del April's Fool Day.

Como todo en la vida, no me di cuenta de cuanto usaba la pagina hasta que momentaneamente no la tuve.

Ir a página Anterior  1, 2  

Cambiar a:  
Podés publicar nuevos temas en este foro
No podés responder a temas en este foro
No podés editar tus mensajes en este foro
No podés borrar tus mensajes en este foro
No podés votar en encuestas en este foro